عرضی کوتاه :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

عرضی کوتاه

 

گوشی بعد از سه روز و ۱۲ ساعت که رنگ شارژرو ندیده بود، حالا با ۵% شارژ دید .. این واقعا برای منی که یه مدت مطمئن شده بودم معتاد این فضا شدم عجیبه که استفاده‌م اینقدر کم شده باشه ، ولی سوال این‌جاست .. من تو این چند روز مگه کاری غیر یللی تللی داشتم ؟! یه طوری اوضاع خرابه که حس می‌کردم mbti بعد چند بار تست دادن اشتباه کرده و امکان نداره من J و برنامه ریز باشم , من عملاً هیچ‌کاری انجام نمیدم . ولی بازم من دارم شخصیت برنامه ریز بودن و البته اسم کنکوری بودنو یدک می‌کشم ولی ذره ای شبیه اینا نیستم . به ماهیت خیلی چیزا فکر کردم ... و بعضیاشون دیگه برام پوچ شدن .
عشق یک‌طرفه رو حتما همتون شنیدین ... ولی به نظر من دوستی‌های یک طرفه هم هست ؛ یه مدت که کنار بکشی متوجه میشی فقط تو بودی که داشتی اون رابطه رو حفظ می‌کردی...( بماند که این برای من شده مثه لپ‌لپ که امکان نداره برای کسی پوچ در بیاد ولی برای من اتفاق افتاد.. )
و بعد غم .. وقتایی که خوشحالم که یه خلا احساس می‌کنم . یه طوری که منو توی واقعی بودنش به شک میندازه . غما برام یه جورایی عزیز شدن ، از روزایی که خوشحال باشم ، می‌ترسم ؛ چون یه چیزایی رو فراموش کردم و اون شادیِ توهمی بیش نیست ...

ولی بعضی آدما بدون این‌که بدونن گاهی مارو خوشحال کردن .. یعنی طرف اصلا درگیر زندگیِ خودشه ، ولی همون کار عادیش لبخند آورده رو لبت .
نمیدونم براتون پیش اومده یا نه ، ولی خیلی عجیبه ! خیلی ...

پ.ن : سندروم پست بی‌محتوا پیدا کردم :"
پ.ن۲ : کی دوازده فروردین شد ؟!
پ.ن۳ : بدجور بعد انتشار پستا پشیمون می‌شم و دلم میخواد برم همه‌رو حذف کنم ...
پ.ن۴ : خواب خیلی خوبه 

 

 

 

۸ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
حامد احمدی
۱۲ فروردين ۱۲:۲۴

چه پست بی محتوایی.

باعث شد لبخند رو لبم بشینه!

از دست من نارحت شو.

از دست خودت نارحت شدن رو رها کن.

تو خیلی هم خوبی.

نفس عمیق بکش. 

زندگی کن. 

اما اینکه زندگی چیه، منی که شصت سال ازت بزرگ ترم، نمی دونم. ولی حدس می زنم پیرامون این مفهوم باشه که دیگران رو خوشحال کنیم.. 

پاسخ :

امیدوارم بتونم...سرزنش کردن رو میشه گفت کنار گذاشتم ولی نه کاملا! 
من خیلی خوبم؟! چطور میشه ؟! لحظه اول شاید این جمله خوشایند به نظر بیاد اما شنیدنش از کسی که شناختی ازت نداره شبیه تعارفه بیشتر... 
کاش می‌شد فهمید چیه ! اگه مفهومش خوشحال کردن دیگران باشه که خیلی زیباست 
اما اگه ما دیگران رو خوشحال کردیم و اونا هیچ تلاشی برای خوب کردن حال ما نکردن ، یک بازی دو سر باخت میشه ... نه زندگی ! 
sara
۱۲ فروردين ۱۲:۳۰

سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید

پاسخ :

مچکرم
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۲ فروردين ۱۲:۴۱

سایه ای این پستت بوی نعنا میداد!

خیلی عجیب و غریبه که جنس این حرف های ساده اینقدر متفاوته

ولی من به این همه ازادی دست غبطه میخورم 

و اینکه گاهی خودت هم عضو ادمایی بودی که با هیچکاری نکردن لبخند رو لب بقیه اوردی،یادت نره

پاسخ :

خنک و تند ؟! طعم گذاری روی نوشته ها جالبه ؛ هر چند من هیچ وقت نتونستم طعم یا رنگی برای نوشته ها پیدا کنم ...
(خیلی عجیب و غریبه که جنس این حرف های ساده اینقدر متفاوته)  این حس خوبی داشت :)

جداً ؟! =) 

پ.ن: ولی من نمی‌تونستم حروفو برای جواب دادن به دو تا کامنت این پست بچینم .. اصلا کلی برای همین دو جمله ساده کلنجار رفتم ! خیلی اوضاع وخیمه 
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۲ فروردين ۲۲:۰۳

اصلا هیچی نگو:))بجاش من میتونم تا صبح برات حرف بزنم و کلافت کنم:)))))ازونجایی که میتونم تا ساعت۳ شب به حرف بگیرمت:)))

پاسخ :

=)
حامد احمدی
۱۲ فروردين ۲۲:۳۰

این نگاه که هر دادنی باید گرفتنی داشته باشه ، خیلی جالب نیست.

بزرگترین تقسیم‌بندی انسان‌ها، زن و مرد نیست. این است که یک سری این نگاه را درست میدانند، یک سری غلط.

بیا جزو ما شو. آثارش لبخند دایمی است و مهر جوشان. البته سخت هم هست. ولی امتحان کن..

پاسخ :

بله درست میگید ، جالب نیست اما بیشتر دیده میشه , اینکه کسی رو که تا حدی که در توانش بوده همراهی کرده ولی اون شخص یه بارم برای دونستن احوالتش پافشاری نکرده ، باعث میشه دیگه همراه نباشه . 
بله خیلی سخته ، قلب بزرگ و مهر فراوانی میطلبه . ولی جامعه رو زیبا می‌کنه ..اگر که همه بهش اعتقاد داشته باشن .
Baby Blue
۱۵ فروردين ۰۳:۰۶

! یه طوری اوضاع خرابه که حس می‌کردم mbti بعد چند بار تست دادن اشتباه کرده و امکان نداره من J و برنامه ریز باشم , من عملاً هیچ‌کاری انجام نمیدم .

چقد همه مثل همیم...

پاسخ :

خیلی وضعیت رو اعصابیه 
سما نویس
۱۵ فروردين ۰۹:۵۰

ببین اون شادی توهمی ترس من هم هست.برای همینه که م رو بیشتر دوست دارم.

پاسخ :

آره دقیقا ، غم حس حقیقی تریه .
آرتــ ـــــمیس
۱۹ ارديبهشت ۰۰:۱۱

تایپ MBTI تون چیه؟ D: 

نمی دونم چرا ولی حس می کنم infj هستین D: 

پاسخ :

intj عم ، با اندکی اختلاف درست گفتی D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان