۳. همیشه ام عنوان مناسب پیدا نمیشه :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

۳. همیشه ام عنوان مناسب پیدا نمیشه

بارها و بارها 

در هنگامه افول خورشید 

ولو به وقتِ شفق ،

 او را می شنیدم ...

خنده هایش را ، رویا هایش را 

و بیشتر از همه ، درد و فغان هایش را 

آنگونه که می توانم بگویم پرونده‌یِ زندگی اش از زیر دست من گذشته ...

و من رییس یک دفتر بیمه که کارش پیش من گیر بود ، 

چه چیزی را می‌خواست بیمه کند ؟! 

- شنیده شدنش را -

شنیدم حرف هایش را 

گاه به راه حلی زبانم گشوده شد و گاه فقط شنیدم !

چون خودش انتخاب کرده بود ...

و حال من مانده ام ، خسته و آزرده و زنگار بسته ...

خسته از مصاحبت هایی که بی شروع ، پایان یافت ...

آزرده از دست هایی که حتی برای یک بار ، آن چه میخواستم را به من هدیه نکرد 

و زنگاری متشکل از خشم ، سرزنش و آتیه ای تیره ...

حتی تیره تر از این روز هایم ، 

 

اما تو بدان ، حتی همین الان هم ، در بحبوحه عزلت

باز هم تو را می شنوم ! 

 

۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
aramm 0_0
۲۰ بهمن ۲۰:۵۵

به چقد تغییر کرده اینجا:)

متن کار خودته؟@_@

پاسخ :

قشنگ شده ؟ 
آره ، چطوره ؟ D;
aramm 0_0
۲۰ بهمن ۲۱:۰۵

ابیش خیلی خوبه:))  عکس هدرم قشنگه*-* ولی اگه بخوای عوضش کنی خیلی راحت میتونی، تو وب عرفان توضیحشو داده. منم هستم کمک خواستیD:

 

و متنت... محشر شده!! گمون کنم همین روزا باید برم کتاب فروشیا دنبال کتابت بگردم آی ان تی جی. مال من با امضای اختصاصی باشه لطفا:دی

پاسخ :

آره واقعا به کمکت نیازمند میشم ، سر همین تغییر کوچیکم نابود شدم -_- 
نه دیگه در این حدم نیست ، لطف داری *-* 
حس جالبیه یکی متفادت صدات بزنه ها D: 
𝓻𝓸𝓰𝓪 .🎼
۲۰ بهمن ۲۱:۱۷

perfect :)

پاسخ :

(= thanks you
حامد احمدی
۲۱ بهمن ۰۷:۰۰

من چیزی کم دارد.

بستر سازی و معرفی فضا کم است. 

صحبتهای شده که خواننده سعی می‌کند روابط را درک کند. حدس هایی می‌زند، و در گیر و دار این حدس‌ها متن جلد می‌رود و مجال برای درک محتوای احساسی آن ناکافی است. بنابراین، گنگ بودن، لطمه زده است به عمیق شدن در خود متن.

با باید انتظار دادن اطلاعات را ایجاد نکرد، از ریاست و بیمه و دیگر. فقط گفت که او اینجا می‌آمد، و فقط بگم سری روابط عام.

با این حال، شروع گونه جدیدی از پست‌ها است به نظرم. و چقدر خوب.

پاسخ :

درسته ، متن جرقه آنی بود که سریع هم در قالب متن جلوه گر و بعد ، ارسال شد ...
سعیم بر اینه در آینده ، وقت بیشتری برای متن ها بذارم که گنگ و سردرگم بودن خودم هم توی متن واضح نباشه :)

- شروع گونه جدیدی از پست ها - جمله گیرایی بود *
نوجوانه جام
۱۱ اسفند ۱۰:۲۱

سلام

وبلاگ ما را هم دنبال کنید

 

nojavanejam.blog.ir

وبلاگتون رو دنبال میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان