۵ اسفند :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

۵ اسفند

روز مهندس مبارک ؛ عملگرا های خلاق *-* 

نمیدونم در وصف این شغل دوست داشتنی چی بگم ...

خیلی محبوبمه ولی :) 

مبارکِ هر کی که هست :) 

۴ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
aramm 0_0
۰۴ اسفند ۲۳:۵۲

عملگرا.. خلاق:)

پاسخ :

=)))))))))
izumi ch
۰۵ اسفند ۰۰:۰۴

عملگرای خلاق

تاحالا به این دید نگاه نکرده بودم

پاسخ :

هستن دیگه XD
Baby Blue
۰۵ اسفند ۰۰:۲۲

مبارک=)

پاسخ :

:)))
حامد احمدی
۰۶ اسفند ۰۰:۰۵

من مهندس م.

ممنونم.

فردا تو برف می‌خوام برم تو حیاط با دستگاه جوش و فرز و مته و غیره، دستگاهی که دو هفته است دارم درست ش می‌کنم را تکمیل کنم. اگر به نزنم البته!

پاسخ :

  موفق باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان