من دیگه وقت ندارم ... :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

من دیگه وقت ندارم ...

-

من دیگه وقت برای اینکه بگردم دنبال اون کسی که بشه باهاش حرف زد ، ندارم ... دیگه وقت ندارم یکیو پیدا کنم که ثانیه ای درکم کنه ، هر چند الانم که فکر می‌کنم من قبلا دنبال همچین چیزایی نبودم که انتخاب کردم .. انتخاب کردم و اون انتخاب داره رنجم میده ولی من برام مهم نیست و موندم ..‌ موندم چون من باید پای انتخاب اشتباهم بمونم ، الان وقت این نیست که برم بگم اصلا یادت میاد من تا حالا درست حسابی حرف زده باشم ؟! آره تو منو برای حرف زدن انتخاب کردی ، بهم گفتی " دوست دارم ، همیشه خوب بودی برام " ، ولی خب گفتیم که من همینم ، میخوای بمون ، نمیخوایم ....

گفتی کسی‌و میخواستی که صد در صد برات باشه .. نمیدونم منظورت از صد در صد چیه ولی من خیلی برات وقت گذاشتما ، دیدی اصلا ؟! 

من خیلی شبا خودم داشتم با خودم می‌جنگیدم که اشکام نیاد پایین و نیومد ..‌

ولی خب حرفای تو رو تا تهش می‌شنیدم ...

گفتی دارم غلط میرم و بیا جلومو بگیر ..

ولی من متنفرم از خودم که اون شب بیدار بودم و اومدم جلوتو بگیرم ... تو اون شب منو تو بغض خفه کردی ...

 

الان نباید برم ، چون اگه برم فکر می‌کنی مثل آدمای اطرافت دارم بهت ضربه می‌زنم ، 

ولی من اگه محکوم بشم ساکت نمی‌مونم .. ولی میدونی الان جونِ متقاعد کردن تو نیست که متوجه بشی اونی که طلبکاره منم ، 

ولی تف تو این به اصطلاح صمیمیت که سه چهار روز هیچ حرفی رد و بدل نمیشه و تهش سکوت با " سلام ‌، خوبی " شکسته میشه و بعدش تمام ...

 

پ.ن : ۱۴۰۰ رو چجوری پیش بینی می‌کنین ؟! 

من مطمئنم برام پر اضطراب تر از ۹۹ میشه ، 

ولی حالا که داره پر استرس تر میشه ، کاش غم و اعصاب خوردی یکم به نفع این استرسای پیشرفت کرده ، کناره گیری کنن"

۶ نظر ۶ موافق ۱ مخالف
izumi ch
۲۷ اسفند ۱۵:۲۵

یا خدا...پستت برق داشت

پاسخ :

چرا ؟! از چه نظر؟! 
cupcake ...
۲۷ اسفند ۱۵:۲۸

خدااا چه قشنگگگ#)#!

 

هعییی:)

پاسخ :

قشنگ ؟؟! :) 

:))
aramm 0_0
۲۷ اسفند ۱۵:۳۲

اجازه بده پیوندش کنم. داری هیلی مود حرف میزنی~

پاسخ :

*ذوق و شعف فراوان * 
کاش اینا مودت نبود :) 
cupcake ...
۲۷ اسفند ۱۵:۳۲

چون حس می کنم حرفایی که می خواستم بگم تو حرفات حس کردم...برام قشنگ بود که یه نفر می تونه حس کنه

پاسخ :

چقد این حرفارو آدمای زیادی درک کردن و میفهممن ، دنیا و زندگی اصلا قشنگ نیست که اشتراک عمیق آدما تو درداشونه :)
cupcake ...
۲۷ اسفند ۱۵:۳۶

:) باهات موافقم

پاسخ :

:))
آرتــ ـــــمیس
۱۹ ارديبهشت ۰۰:۰۴

این نوشته خیلی مود بود...

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان