یاوه :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

یاوه

 

 

- می‌دونی .. دارم خودمو دور می‌کنم ، از هر چیزی که باید متعلق به من باشه . دیگه نمیرم پی‌ویش بگم : چ خبرا ؟! که با " سلامتی ، تو چه خبر" هاش تو ذوقم بخوره . دیگه هر دو یا سه روز یه بار اپامو چک می‌کنم و هیچ پیامی نداشتنام برام عادیه ، حتی دیگه یهویی نمی‌پرم مامانو بغل کنم . 

حس‌ می‌کنم دوباره تنهایی داره برام دوست داشتنی میشه ...

یه چیز دیگه‌رو هم باید بدونی ، 

اینکه دیگه زیادی مراعات بقیه رو کردم . خندیدم و نفهمیدن یه بَم توی من هست ...

دنبال راهکار بودن براشون در حالی که خودم درمونده‌تر از همه بودم . 

 

+ ولی ... دلم میخواست می‌شد یه مجنون آورد تو زندگیت ، شاید بهترت میکرد . غماتو باهات شریک می‌شد و تنها کسی می‌شد که برعکس بقیه ، می‌تونستی باهاش حرف بزنی .

 

- نه ؛ من میخوام خودم مجنون بشم . برای  لیلی‌ای که بلد نیست امید ببخشه ولی بودنش کافیه!

 

۷ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
sara
۱۰ فروردين ۱۶:۵۹

سایت شما عالی هستش 
امیدوارم موفق باشید

Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۰ فروردين ۲۲:۳۴

سایه ای‌‌....چرا متنات اینقدر صدا داره؟

یه صدای اروم و ملایم که ذهنمو خالی میکنه

خیلی قشنگه، خیلی...کاش مفهوم اصلی قلبتو میدونستم

پاسخ :

صدای آروم و ملایم ؟! چه جالب :) 

مفهوم؟! شاید این باشه :
دستی که به دست من بپیوندد نیست \ صبحی که به روی ظلمتم خندد نیست 
زنجیر فراوانِ فراوان اما \ چیزی که مرا به زندگی بندد نیست...
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۱ فروردين ۰۰:۰۷

اصلا من نیچی نمیدونم

دستتو بده به من!!!منم نگهت میدارم تا فرار نکنی!!( اوج تحلیل های یک تحلیلگر)

پاسخ :

ولی من فرار می‌کنم XD
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۱ فروردين ۰۰:۱۱

منم به پاهات اویزون میشم!!کش شلوارتم میگیرم میکشم پایین که پای ابروت وسط بیاد

پاسخ :

از خشم سایه دوری کن دختر XD 
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۱ فروردين ۰۰:۱۷

من عاشق خشم سایم!!!تازه توی نیمه تاریک میگه که باید سایه هامونو در اغوش بگریم

سوو...

هرچی بیشتر مقاومت کنی بدتر میشه⁦(⌐■-■)⁩

پاسخ :

" رویِ خشمگینش را نشان می‌دهد " نهه من از در آغوش گرفتن خوشم نمیاد xD سایه‌م بیاد فقط کنارم بشینه :" 
دیوار مقاومتی من همچنان پابرجاست ✊🏾
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۱ فروردين ۰۰:۲۳

(با لگد بین پای دیوار مقاومتی میزند)⁦(눈‸눈)⁩

برو باباع

(استینش را میگیرد و زیر سایه ی درخت خشکیده ای مینشاندش)

چرا حس میکنم درختات برگ ندارن!

پاسخ :

خطرناک شدیا XD 

چون تو برگاشو ریزوندی :"
Aƙαɳҽ Kιɱ
۱۱ فروردين ۰۰:۳۵

دارم عقیمت میکنم 😂😂⁦🖐️⁩

 

عه😐

⁦ಠ﹏ಠ⁩

⁦(╥﹏╥)⁩

⁦ಥ╭╮ಥ⁩

⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩

عذاب وجدان.....

پاسخ :

جمع کن عامو 

 بعله ، عذاب وجدان بگیر ، برگای درختم TT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان