‌‌هم آره هم نه :: سایه

سایه

کنون ای سرگردان , در کدام ساعت از شب ایم؟!

‌‌هم آره هم نه

 

حقیقتش ، همش تو گوشش داد میزنم که باید دور باشی ، نباید الان که متوجهی آخرین باری که بالاجبار سِمتِ گوش بودن داشتی ، هیچ حسی دورنت نبود و فقط به یه سری دلایل مجبور بودی تحمل کنی ، دوباره این تنهایی دچار نوسان بشه ؛ تازه داری به تعادل میرسی ، نباید بذاری دوباره دلت تنها نبودن بخواد ... نباید با دیدن حرفاشون لبخند بزنی .

آره ... با خودمم !
دلتنگی رو همیشه زبون شعرا و آدمایی که پشت چنلا خونه و زندگی دارن ، حس قشنگی نشونم دادن ، حسی که غم داره ولی زیباست ‌.
برای آدمای واقعی تجربش نکردم ، برای اون کسایی که بهم میگن " دلم برات تنگ شده بود " ، دلم تنگ نمیشه و با دیدن این جمله‌شون فقط یه نیشخند میزنم .
حتی جمله فیکِ " منم همین‌طور " هم نمیگم .
برای این آدما که بلدم جزئیات چهره و ظاهرشونو توصیف کنم ، نه !
ولی برای اون آدمایی که میتونم تعداد پیامای رد و بدل شده‌یِ بینمونو با انگشتای دست بشمارم ، چرا !
میشه ! 
اولین باره دارم به یه همچین حسی بها میدم و اجازه دادم یه جا ثبت بشن ؛ چون ...
نمیتونم دلیل بیارم فقط میذارم همین جا بمونه .
یا یه روز میبینمش و لبخند میزنم ..
یا حسرت میخورم که چرا مثل همیشه بلد نبودم همچین چیزاییو حفظ کنم .

+ آره شاید عنوان بی ربط باشه .
++از همین‌جا اعلام میکنم اگه برونگرایین ، بهتون حسودیم میشه "-"

_ به وقتِ یه زمانی که الان نیست ...

 

۲ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
aramm 0_0
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۵۹

با این++ خیلی موافقمT-T

و خودت میدکنی خیلی حق بود دیگه.. اخه من چی میتونم بگم..:")

 

پاسخ :

T-T متقابل ...
:)))))
حامد احمدی
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۲

یک آدم درونگرا، به تجربه حس دلتنگی نزدیک تره.

آیا این خوبه؟

به نظرم، نه. بدرد شاعر شدن می‌خورد، بدرد زندگی کردن، نه.

برای همین باید در این دوره زمانه آدمی برون گرا باشد. چندان عمیق نباشد. و سهل بگیرد..

پاسخ :

بله ولی از سمت من بعنوان شخصی که شدیداً درونگراعه ، همیشه سرکوب میشه ، سعی در فراموش کردن چنین حس هایی دارم ...
دقیقا ؛ به درد زندگی نمیخوره . شاعر شدن :] روحیه لطیفی میخواد ! 
از دست همه ، من جمله من ، برونگرا بودن بر نمیاد ولی قبول دارم برونگرا بودن قطعا بهتره .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان